Basecoat Christmas - DT Kaisercraft

W końcu mogę powiedzieć: ufff, a raczej odsapnąć ;-)
Po długich zmaganiach urząd celny zwolnił moje cudowności, 
które otrzymałam od firmy Kaisercraft jako projektantka.
Cóż... Polska to jednak dziwny kraj i chyba nigdy nie przestanie mnie zaskakiwać ;-)
Ponieważ jednak nie lubię narzekać, cieszę się tym co mam i przez trzy dni będzie na moim blogu
bardzo klimatycznie, nastrojowo i.... świątecznie ;-)
Dziś mam dla Was inspiracje, w których główna rolę odgrywa kolekcja 


Piękna, rzekłabym "surowa" kolekcja, w której znajdziecie mnóstwo klimatów związanych z rustykalnym klimatem Bożego Narodzenia - deski, kraciaste obrusy, świerkowe szyszki, suszone owoce, a nawet... ciasto na pierniczki ;-)

Przygotowałam z niej layout oraz dwie świąteczne kartki.


LO ze zdjęciem kompletnie nieświątecznym ale tak pięknie kolorowym, 
że wystarczyło przygotować tło by nadać mu właściwy klimat ;-)



Tradycyjnie znajdziecie w kolekcji mnóstwo pięknych, dwustronnych papierów,
naklejki, bloczek papierów małego formatu, die-cuts, stempelki,
a także karteczki do Captured Moments.





Druga trochę mniej poukładana ;-)








 Dziękuję za wszystkie odwiedziny oraz komentarze,
serdecznie pozdrawiam,

Materiały: 

7 komentarzy:

  1. Aniu wszystko cudowne nie mogę się napatrzeć!!! Te kolory te zestawienia po prostu przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wprowadziłaś w moje serce klimat świątecznego ciepła- prace zjawiskowe, chyba wproszę się do Ciebie na kursy :p Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Your layout and cards are so beautiful, Ania! Puts me in the mood for the holidays!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow! Piękna kolekcja! Prace też cudne :) Bardzo podoba mi się Lo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo brisesowe :-). Podobają mi się bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger