Kaisercraft Design Team 2015 Entry

Nie będę się rozpisywać zbytnio, 
bo to, że prawie przez rok jestem oczarowywana produktami Kaisercraft,
jest już powszechnie wiadome :-)
powiem więcej, moje oczarowanie wcale nie zmalało,
postanowiłam więc poprosić o kolejny, magiczny rok z tą firmą.

I will not write too much,
because the fact that for nearly a year I fascination with Kaisercraft products,
is already well known:-)
I will say more, my fascination was not diminished,
So I decided to ask for another magical year with that company.

A teraz kilka moich ulubionych prac w ramach DT Kaisercraft w 2014 roku.

And now some of my favorite works as a Kaisercraft DT member in 2014.





 
 


 

Trzymajcie kciuki za mnie :-)
Keep your fingers crossed for me :-)

 

1 komentarz:

Miło mi jest, gdy zostawisz dobre słowo...

Copyright © SO COLORS , Blogger